+420 775 657 260 agvcb@agvcb.cz

Dohody o provedení práce – pracovní doba, výpočet dovolené, odměňování, odvody (také jako webinář)

Přednáší: Bc. Lucie Vondráková, DiS., mzdová auditorka, daňová poradkyně, zkušená lektorka Datum: 19/04/2024 Začátek kurzu: 9:00 (prezence od 8:30 hod) Kde: DK Metropol, Senovážné nám.2, České Budějovice Cena: 1.600 Variabilní symbol: 19042024, č.ú.: 51-8931270267/0100

Seminář lze absolvovat taktéž v online formě přes MS Teams. Pokud byste měli zájem o webinář, prosím vepište toto do poznámky v přihlášce.

Program semináře:

Základní podmínky u dohod

– Náležitosti dohod. Dohody a nové informační povinnosti zaměstnavatele. Možnosti dohodářů žádat o pracovní poměr. Dohody a práce na dálku. Podoba dohody, co je dobré v dohodě uvést. Změny v ukončování dohod a podmínky nutnosti odůvodnit výpověď z dohody

Rozvrhování pracovní doby u dohod

– Nová povinnost zaměstnavatele rozvrhovat pracovní dobu u dohod, pravidla pro rozvrhování pracovní doby podmínky. Zavedení povinnosti respektovat nepřetržité denní, týdenní odpočinky a pravidla evidence odpracované doby. Zrušení fiktivního rozvrhu pro účely náhrady mzdy v době nemoci. U práce na dálku možnost rozvrhovat práci na dálku zaměstnancem, smluvní podmínky v dohodě

Odměňování u dohod

– Změny v odměňování dohod, zavedení povinných příplatků. Zavedení ustanovení ZP o překážkách v práci pro dohody. Výpočet odměny z dohod, včetně příplatků. Průměrný výdělek u dohod. Stravné u dohod. Cestovní náhrady. Náhrady u práce na dálku

Dovolená u dohod od 1.1.2024

– Pravidla pro vznik dovolené. Za jakých podmínek vzniká nárok na dovolenou. Příklady pro vznik dovolené. Výpočty dovolené. Navazující dohody-DPP-DPP, DPČ-DPČ, DPP-DPČ. Zápočet náhradních dob do doby odpracované pro limity rozsahu práce a dovolenou. Způsob používání dohod a vyrovnávací období. Srážky ze mzdy u dohod o provedení práce

Návrhy změn u DPP v rámci konsolidačního balíčku

– Změna limitu pro odvody. Souběhy dohod u různých zaměstnavatelů. Ohlašovací povinnosti. Informace dle aktuálního stavu.

Diskuze, odpovědi na dotazy.

 

Informace pro Účastníky

    Přihlášení na kurz

    Kontaktní informace

    Název organizace

    Jméno účastníka

    Adresa - Ulice, Město, PSČ

    Telefon

    E-mail

    DIČ

    Číslo účtu / Kód banky

    Detaily platby

    Počet účastníků

    Datum platby

    Způsob platby

    Převodem z účtuV hotovosti při prezentaci

    Poznámka

    Souhlasím s pravidelným zasíláním nabídky školení a zároveň pro tyto účely se zpracováním svých osobních údajů (adresa, e-mail, telefonní číslo).

    Nezmeškejte žádný kurz!

    Přihlašte se k odběru kurzů a novinek e-mailem.

      O agentuře

      AGV – Agentura vzdělávání pořádá v Českých Budějovicích vzdělávací semináře z oblasti účetnictví, daní, personalistiky, mezd a práva již od roku 2003. Kvalita nabízených služeb je založena především na odborné způsobilosti lektorů. Aktuální novinky a změny v daných oblastech jsou přednášeny kvalitními lektory s dlouholetou praxí v oboru, kteří působí na vedoucích pozicích různých odborů na finančních úřadech, úřadech práce, Správě sociálního zabezpečení, zdravotních pojišťovnách, Stáním archivu, Státním úřadu bezpečnosti práce atd. v rámci Jihočeského kraje. Vedle lektorů z praxe vedou semináře nejpovolanější odborníci s výbornými referencemi a propracovanou metodiku přednášek. Stejnou váhu jako na odbornost lektorů klademe i na pozitivní partnerský vztah k zákazníkům a přijatelné ceny za poskytované služby. Všechny semináře se konají v příjemném prostředí Domu kultury Metropol v Českých Budějovicích. Mým cílem je Vaše spokojenost, rozšíření a utvrzení Vašich vědomostí a znalostí. Případné podněty, připomínky, samozřejmě i pochvaly :-) od Vás ráda vyslechnu a určitě nezůstanou bez zpětné reakce.

      Radomíra Rudá

      AGV - Agentura vzdělávání

      Bc. Radomíra Rudá,

      I. Olbrachta 14, 370 06 České Budějovice

      IČ: 73492302

      Telefon: +420 775 657 260, e-mail: agvcb@agvcb.cz

      Share This