Vedení pokladny, účetní doklady, fakturace (také jako webinář)
Přednáší: Radek Húska, zkušený lektor, daňový poradce Datum: 22/02/2023 Začátek kurzu: 8:30 hod (prezence od 8.00 hod) Kde: DK Metropol, Senovážné nám.2, České Budějovice Cena: 1.500 Kč Variabilní symbol: 2222023, č.ú.: 51-8931270267/0100
Pokud máte zájem o webinář (školení přenášeno živě přes MS TEAMS), napište toto do poznámky v přihlášce)
Program semináře:
- Pokladní doklady, jejich náležitosti, pokladní kniha, inventarizace pokladních hotovostí, přepočet cizích měn, hmotná zodpovědnost.Informace pro Účastníky
- Odpovědnost, práva a povinnosti pokladních,
- Náležitosti účetních dokladů : § 11 Zákona o účetnictví,
- Archivace účetních dokladů, archivační a skartační řád,
- Používání a účtování plateb platebními kartami,
- Způsoby a možnosti opravy dokladů, ztracené, zničené či poškozené doklady,
- Účetní záznam - § 33 zákona o účetnictví, úschova účetních záznamů § 31 zákona o účetnictví,
- Fakturace – běžný, zjednodušený daňový doklad, povinné náležitosti z pohledu DPH, zálohové faktury, opravný daňový doklad,
nesprávné uplatnění dokladů z časového hlediska, QR faktura, forma daňových dokladů listinná a elektronická,
- Storno faktury, dobropisy, vrubopisy, opravy sazby daně z hlediska DPH, opravný daňový doklad,
- Závazky – tuzemské, zahraniční, dlouhodobé, krátkodobé, oceňování,
- Pohledávky - tuzemské, zahraniční, dlouhodobé, krátkodobé, oceňování, opravné položky, odpisy,
- Příklady nejčastějších chyb z praxe, diskuze, odpovědi na dotazy.
Kurz již proběhl, proto není možné se na něj registrovat. Vyberte si z naší nabídky kurzů jiný kurz, nebo nás kontaktujte.