+420 775 657 260 agvcb@agvcb.cz

Vedení pokladny, účetní doklady, fakturace (lze i jako webinář)

Přednáší: Radek Húska, zkušený lektor, daňový poradce Datum: 22/02/2023 Začátek kurzu: 8:30 hod (prezence od 8.00 hod) Kde: DK Metropol, Senovážné nám.2, České Budějovice Cena: 1.500 Variabilní symbol: 2222023, č.ú.: 51-8931270267/0100

Pokud máte zájem o webinář (školení přenášeno živě přes MS TEAMS), napište toto do poznámky v přihlášce)

Program semináře:

- Pokladní doklady, jejich náležitosti, pokladní kniha, inventarizace pokladních hotovostí, přepočet cizích měn, hmotná zodpovědnost. 
- Odpovědnost, práva a povinnosti pokladních,
- Náležitosti účetních dokladů : § 11 Zákona o účetnictví,
-
Archivace účetních dokladů, archivační a skartační řád,
-
Používání a účtování plateb platebními kartami,
-
Způsoby a možnosti opravy dokladů, ztracené, zničené či poškozené doklady,
- Účetní záznam - § 33 zákona o účetnictví, úschova účetních záznamů § 31 zákona o účetnictví,
-
Fakturace – běžný, zjednodušený daňový doklad, povinné náležitosti z pohledu DPH, zálohové faktury, opravný daňový doklad,
nesprávné uplatnění dokladů z časového hlediska, QR faktura, forma daňových dokladů listinná a elektronická,
-
Storno faktury, dobropisy, vrubopisy, opravy sazby daně z hlediska DPH, opravný daňový doklad,
- Závazky – tuzemské, zahraniční, dlouhodobé, krátkodobé, oceňování,
-
Pohledávky - tuzemské, zahraniční, dlouhodobé, krátkodobé, oceňování, opravné položky, odpisy,
- Příklady nejčastějších chyb z praxe, diskuze, odpovědi na dotazy.
Informace pro Účastníky

    Přihlášení na kurz

    Kontaktní informace

    Název organizace

    Jméno účastníka

    Adresa - Ulice, Město, PSČ

    Telefon

    E-mail

    DIČ

    Číslo účtu / Kód banky

    Detaily platby

    Počet účastníků

    Datum platby

    Způsob platby

    Převodem z účtuV hotovosti při prezentaci

    Poznámka

    Souhlasím s pravidelným zasíláním nabídky školení a zároveň pro tyto účely se zpracováním svých osobních údajů (adresa, e-mail, telefonní číslo).

    Nezmeškejte žádný kurz!

    Přihlašte se k odběru kurzů a novinek e-mailem.

      O agentuře

      AGV – Agentura vzdělávání pořádá v Českých Budějovicích vzdělávací semináře z oblasti účetnictví, daní, personalistiky, mezd a práva již od roku 2003. Kvalita nabízených služeb je založena především na odborné způsobilosti lektorů. Aktuální novinky a změny v daných oblastech jsou přednášeny kvalitními lektory s dlouholetou praxí v oboru, kteří působí na vedoucích pozicích různých odborů na finančních úřadech, úřadech práce, Správě sociálního zabezpečení, zdravotních pojišťovnách, Stáním archivu, Státním úřadu bezpečnosti práce atd. v rámci Jihočeského kraje. Vedle lektorů z praxe vedou semináře nejpovolanější odborníci s výbornými referencemi a propracovanou metodiku přednášek. Stejnou váhu jako na odbornost lektorů klademe i na pozitivní partnerský vztah k zákazníkům a přijatelné ceny za poskytované služby. Všechny semináře se konají v příjemném prostředí Domu kultury Metropol v Českých Budějovicích. Mým cílem je Vaše spokojenost, rozšíření a utvrzení Vašich vědomostí a znalostí. Případné podněty, připomínky, samozřejmě i pochvaly :-) od Vás ráda vyslechnu a určitě nezůstanou bez zpětné reakce.

      Radomíra Rudá

      AGV - Agentura vzdělávání

      Bc. Radomíra Rudá,

      I. Olbrachta 14, 370 06 České Budějovice

      IČ: 73492302

      Telefon: +420 775 657 260, e-mail: agvcb@agvcb.cz

      Share This