+420 775 657 260 agvcb@agvcb.cz

Zákoník práce 2022 (JUDr. Stránský, Ph.D.)

Přednáší: JUDr. Jaroslav Sránský, Ph.D., specialista v oblasti pracovního práva, katedra pracovního práva a sociálních věcí právnické fakulty MU Brno, Datum: 12/11/2021 Začátek kurzu: 9:00 hod (prezence od 8.30 hod) Kde: DK Metropol, Senovážné nám.2, České Budějovice Cena: 1300 Variabilní symbol: 12112021, č.ú.: 51-8931270267/0100

Program: (bude do konce září ještě doplněn)

Zákoník práce  – změny účinné od 30.7.2020:
– nová a jednodušší pravidla doručování, možnost zvolit doručení poštou, úložní doba 15 dnů, možnost doručení do datové schránky,
– přesnější úprava přechodu práv a povinností z pracovněprávních vztahů,
– změna pravidel vysílání zaměstnanců do jiných členských států EU,
– zpřísnění pravidel odvolání vedoucích zaměstnanců z funkce,
– změny u vydávání zápočtového listu pro zaměstnance pracujícího na DPP,
– nová definice směnných režimů,
– důsledky překážek v běhu lhůt, obnovení běhu lhůty po odpadnutí překážky.

PRÁCE Z DOMOVA – právní úprava práce z domova v zákoníku práce – co se na zaměstnance pracující z domova nevztahuje a za jakých podmínek – konkretizace pravidel práce z domova – vnitřní předpis, dohoda se zaměstnanci, smluvní podstata práce z domova – formy a typy práce z domova – možnosti rozvrhování a evidence pracovní doby – nesení nákladů spojených s výkonem práce.

ÚTLUMOVÁ OPATŘENÍ ZAMĚSTNAVATELE – úsporná opatření v oblasti odměňování, možnosti postupu zaměstnavatele při změně výše mzdy. mzdy – změna obsahu pracovního poměru, snížení rozsahu pracovní doby (výše úvazku). – organizační změny, nadbytečnost zaměstnance, odstupné.   – Možnosti uplatnění překážek v práci na straně zaměstnavatele/ zaměstnance.

Odpovědi na dotazy, diskuze.

 

Informace pro Účastníky

    Přihlášení na kurz

    Kontaktní informace

    Název organizace

    Jméno účastníka

    Adresa - Ulice, Město, PSČ

    Telefon

    E-mail

    DIČ

    Číslo účtu / Kód banky

    Detaily platby

    Počet účastníků

    Datum platby

    Způsob platby

    Převodem z účtuV hotovosti při prezentaci

    Poznámka

    Souhlasím s pravidelným zasíláním nabídky školení a zároveň pro tyto účely se zpracováním svých osobních údajů (adresa, e-mail, telefonní číslo).

    Nezmeškejte žádný kurz!

    Přihlašte se k odběru kurzů a novinek e-mailem.


      O agentuře

      AGV – Agentura vzdělávání pořádá v Českých Budějovicích vzdělávací semináře z oblasti účetnictví, daní, personalistiky, mezd a práva již od roku 2003. Kvalita nabízených služeb je založena především na odborné způsobilosti lektorů. Aktuální novinky a změny v daných oblastech jsou přednášeny kvalitními lektory s dlouholetou praxí v oboru, kteří působí na vedoucích pozicích různých odborů na finančních úřadech, úřadech práce, Správě sociálního zabezpečení, zdravotních pojišťovnách, Stáním archivu, Státním úřadu bezpečnosti práce atd. v rámci Jihočeského kraje. Vedle lektorů z praxe vedou semináře nejpovolanější odborníci s výbornými referencemi a propracovanou metodiku přednášek. Stejnou váhu jako na odbornost lektorů klademe i na pozitivní partnerský vztah k zákazníkům a přijatelné ceny za poskytované služby. Všechny semináře se konají v příjemném prostředí Domu kultury Metropol v Českých Budějovicích. Mým cílem je Vaše spokojenost, rozšíření a utvrzení Vašich vědomostí a znalostí. Případné podněty, připomínky, samozřejmě i pochvaly :-) od Vás ráda vyslechnu a určitě nezůstanou bez zpětné reakce.

      Radomíra Rudá

      AGV - Agentura vzdělávání

      Bc. Radomíra Rudá,

      I. Olbrachta 14, 370 06 České Budějovice

      IČ: 73492302

      Telefon: +420 775 657 260, e-mail: agvcb@agvcb.cz

      Share This