+420 775 657 260 agvcb@agvcb.cz

Aktuální změny ve mzdové účtárně a novely pro rok 2024 (také jako webinář)

Přednáší: Bc. Lucie Vondráková, DiS., mzdová auditorka, daňová poradkyně, zkušená lektorka Datum: 23/01/2024 Začátek kurzu: 9:00 hod (prezence od 8.30 hod) Kde: DK Metropol, Senovážné nám.2, České Budějovice Cena: 1600 Variabilní symbol: 23012024, č.ú.: 51-8931270267/0100

Seminář proběhne jak prezenční, tak online formou (prostřednictvím MS TEAMS online přenosem z klubovny DK Metropol ČB. Pokud máte zájem o webinář, prosím napište to do poznámky v přihlášce.

Program:

1.      Novela Zákoníku práce

nové elektronické uzavírání pracovních smluv a dalších pracovněprávních dokumentů

– rozšíření informační povinnosti zaměstnavatele vůči zaměstnanci při vzniku pracovního poměru

– nově se stanoví informační povinnost vůči zaměstnancům vysílaným na území jiného státu

– změny obsahu pracovních smluv a dohod o pracích mimo pracovní poměr (DPČ a DPP), změny v dohodách o provedení práce a dohodách o pracovní činnosti, dovolená u DPP, překážky v práci, příplatky u DPP ve znění platném od 1.10.2023, povinnost zaměstnavatele odůvodnit výpověď z dohody zaměstnanci

– novinky o doručování výpovědí a dalších podstatných pracovněprávních dokumentů

– povinnost rozvrhování pracovní doby

– evidence a další související povinnosti také v návaznosti na možnosti práce z jiného dohodnutého místa nebo v pružném rozvržení

– nová právní úprava práce na dálku (HOME OFFICE)

– doručování – změny v doručování, doručování pomocí elektronických komunikací datovou schránkou, poštou

1.      Aktuální a očekávané změny v oblasti daně z příjmů

           – Konsolidační balíček

           – Zdaňování zaměstnaneckých benefitů – změny z balíčku

2.      Ostatní

Průměrná měsíční mzda, její význam pro stanovení aktuálních veličin ve mzdovém účetnictví

Minimální a zaručená mzda, aktuální a budoucí stav, dopad do mzdové praxe, změny pro stanovení minimální mzdy

Problematické situace a novinky v oblasti zdravotního a sociálního pojištění

Zaměstnání malého rozsahu

Srážky ze mzdy

Cestovní náhrady

Aktuality ke dni konání semináře.

 
Informace pro Účastníky

    Přihlášení na kurz

    Kontaktní informace

    Název organizace

    Jméno účastníka

    Adresa - Ulice, Město, PSČ

    Telefon

    E-mail

    DIČ

    Číslo účtu / Kód banky

    Detaily platby

    Počet účastníků

    Datum platby

    Způsob platby

    Převodem z účtuV hotovosti při prezentaci

    Poznámka

    Souhlasím s pravidelným zasíláním nabídky školení a zároveň pro tyto účely se zpracováním svých osobních údajů (adresa, e-mail, telefonní číslo).

    Nezmeškejte žádný kurz!

    Přihlašte se k odběru kurzů a novinek e-mailem.

      O agentuře

      AGV – Agentura vzdělávání pořádá v Českých Budějovicích vzdělávací semináře z oblasti účetnictví, daní, personalistiky, mezd a práva již od roku 2003. Kvalita nabízených služeb je založena především na odborné způsobilosti lektorů. Aktuální novinky a změny v daných oblastech jsou přednášeny kvalitními lektory s dlouholetou praxí v oboru, kteří působí na vedoucích pozicích různých odborů na finančních úřadech, úřadech práce, Správě sociálního zabezpečení, zdravotních pojišťovnách, Stáním archivu, Státním úřadu bezpečnosti práce atd. v rámci Jihočeského kraje. Vedle lektorů z praxe vedou semináře nejpovolanější odborníci s výbornými referencemi a propracovanou metodiku přednášek. Stejnou váhu jako na odbornost lektorů klademe i na pozitivní partnerský vztah k zákazníkům a přijatelné ceny za poskytované služby. Všechny semináře se konají v příjemném prostředí Domu kultury Metropol v Českých Budějovicích. Mým cílem je Vaše spokojenost, rozšíření a utvrzení Vašich vědomostí a znalostí. Případné podněty, připomínky, samozřejmě i pochvaly :-) od Vás ráda vyslechnu a určitě nezůstanou bez zpětné reakce.

      Radomíra Rudá

      AGV - Agentura vzdělávání

      Bc. Radomíra Rudá,

      I. Olbrachta 14, 370 06 České Budějovice

      IČ: 73492302

      Telefon: +420 775 657 260, e-mail: agvcb@agvcb.cz

      Share This